I'm happy! ;)

Tjena tjena! ;)

I dag har det varut skola och den var ganska så lång för vi slutade kl 15.45 och vi hade knappt några raster emellan :/
Men på fredagar så slutar vi kl 12.55 så det är nu därför vi slutar så sen på onsdagar:)
På idrotten i dag så orienterade vi, Alma och jag var i  lag och det gick jättebra! Värsta teamworken ska ni veta! ;) (y

Efter skolan så åkte jag hem för att sen göa ite läxa, göra mellanmål och sitta lite vid datan.
Nu har jag precis gjort en liten del av läxan och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan äta tillsammans, sen ska jag till gården med Jossan ;) det kommer att bli nice! (y

Efter gården så ska jag hem och kolla på idol :)

Här kommer dagens outfitt:

* en I (L) NY tröja.
* Vit linne.
* Svarta jeans.










Kommentarer
Postat av: alice

vad fin du är ebba! :* (L)(L)(L)

2010-09-15 @ 19:38:44
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0