Kort skoldag ;)

hejhej!

I dag har det varit skola som vanligt ocj vi var i adolfsberg och irenterade, det gick bäst för min grupp! ;)
Och när man var klar så fick man sluta och Jag, Alma och Jossan fick sluta vid typ 11, det var så himmla skönt! ;D
När jag kom så tappade jag upp ett bad och gjorde en jordgubbsdricka ;)
det var väldigt chill! ;)
Sen så åkte jag hem till Jossan och Alma kom också efter ett tag, vi fotade fast Alma ville inte vara med på någon bild  ;P men Jossan ville  ;)
I kväll så ska jag mysa lite och kusarna ska sova här ;D
Vi vlite i lekparken också och tog det lungt, sen kollade vi på film (Y
Det var så synd för min älskling Alice var sjuk i dag :(
Så hon får krya där hemma! :*

Det känns verkligeninte som att det är mitt i veckan utan typ helg ellr något, hehe.

Men här kommer lite bilder från dagen med gurlsen ;)


Sötan!


Mitt öga.


Jossans öga.



Sjukt bra dag men mina älsklingar Alma och Jossan! ;) <3
Älskar er! (L'

Kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0