Ledig fredag ;)

God moron alla!

I dag så är vi lediga och det hur skönt som hels ;)
Nu ska jag snart iväg och träffa Alma för vi ska upp på stan, jag ska nog köpa present till Felicia på syan för hon fyller år på söndag :)
Sen ska Alma sova här, det kommer att bli bäst, vi ska nog gå på gården också ;) (y
Det blir en riktig myskväll! :D
det kanske blir ett inlägg lite senare i dag om jag hinner, annars så skriver jag om allt i morgon :)

Här kommer dagens outfitt:

* svarta tights.
* grå midgetjol.
* svart linne.
* grå, vit, svart halvlång tröja.







Jag hoppas att alla får en bra långhelg för det kommer jag verkligen att få! ;) <3

kram / Ebba <3


Kommentarer
Postat av: celine

Vilken fin outfit ! :)



Sv. Tack gumms :D<3333

2010-09-24 @ 12:15:08
URL: http://celineandresen.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0