Måndag och tisdag ;)

Halloj!

Förlåt för att jag inte bloggade i går, men jag hann bara inte.....
Och det känns sjukt konstigt att jag inte gjordet det :S
Men när jag kom hem från gokarten (SOM ÄGDE!!)  så var jag tvungen att repetera lite inför provet, och det tog nästan hela kvällen :/
Men, men jag tar igen det i dag (y
I dag så gick jag upp kl 6.00 för att plugga en timma till provet.
Jag tror att hi-provet gick ganska bra, men vi får hoppas på det bästa i alla fall ;)
Vi skulle egentligen ha slutat 15.30 men vi fick sluta 14.00 för att våran svenskalärare var sjuk ellr något sånt, men det var i alla fall riktigt skönt! :)
När skolan var slut så åkte jag hem till mormor och morfar, mormor hade gjort jättegoda pannkakor (y
Sen lite senare på eftermiddagen så åkte jag iväg och repade med bandet ;)

I kväll så har jag bara tagit det lungt och snat ska jag kolla på idol ;)

Här kommer gårdagens outfitt:

* Vit linne.
* ljus-lila linne.
* Öljusblåa slitna jeans.
* Svart koffta.





I morgon så ska vi till adolfsberg med skolan och orientera :)
Det kommer nog att bli ganska kul <3

´kram / Ebba <3



Kommentarer
Postat av: Renerebecca

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-04-10 @ 18:23:38
URL: http://renerebecca.blogfuture.com

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0