Ni betyder så sjukt mycket för mig!

Hej ! :)

Jag hoppas att alla ni där hemma mår bra! :)
För jag mår väldigt bra!  (y

I dag har det i alla fall varit skola och dt gick ganska bra tror jag! ;)
Vi hade lite svenska, engelska, so och musik profil, det är jättekul!
Efter skolan så var det snabbt hem och sen lite gott mellis hos Alice ;)
Sen så bar det iväg till stan för att vi skulle repa med bandet, det var jättekul att börja igen!

I morgon är det skola igen och jag hoppas att det kommer att bli bra! (y
Efter skolan så kommer det bli jättekul! För då ska jag vara med min lilla Alma och vi får se vad vi hittar på för kul ;)

Nu kommer dagens outfitt:

* beiga chinos.
* Vit tröja med halvlånga ärmar.
* halsduk med blommor och pärlor.
och några små acccoarer.





Det vr allt för i dag, nu ska jag sätta mig frammför tv:en snart ett tag och mysa lite ;)


kram / Ebba <3














Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0