Nu är helgen slut :'(

Hej gott folk!

I dag har det varit sista dagen på hlgen och veckan, detta har nog varit än av mina längsat helger i livet, för vi var ju lediga i fredags ;)
Men i dag har jag i alla fall träffat Alma, det var bäst! ;) Vi kollade på film och pysslade :)
Sen vid typ 1 så skjutsade pappa mig till felicia för att jag skulle lämna hennes present, jag tror att hon blev glad :D
När jag komm hem från henne så tog jag fram några outfitts för veckan och taggade till dansen ;)
Nu har jag nästan presic duschat och ska äta jättegod mat!;D
Och snart ska jag plugga till so-provet ocg en glosserna.

Jag hoppas verkligen att alla har haft en bra helg! :)
´
Imorgon är det skola igen, fast vi börjar 9.15 så det är ganska bra ändå! ;)
När skolan äe slut så ska jag skynda mig hem och sen iväg och köra gokart med Jossan pch Alma, det kommer att bli jätteskojigt! ;D

Ingen outfitt i dag men resten av veckan kommer det att komma jättesnygga outfitts! ;) <3

Nu ska jag plugga, hörs! :)

kram / Ebba<3



Sov gott! <3

Kommentarer
Postat av: Ara

tack gumman :) <3333

2010-09-28 @ 19:23:28
URL: http://araaa.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0