Sjukt bra helg!

Hej alla!

Förlåt att jahg inte bloggade i går med jag han inte riktigt och mitt intenet vatr jättekonstigt :s

Men i går så var jag i alla fall först och plockade svamp med familjen och sen så åkte jag på fotokurs md felicia! (y
Det var ganska så långtråkigt för att han som hade den stog bara och pratade 3 timmar i streck , fast nu har jag o Felicia lärt oss jättemycket! (y

Efter kursen så åkte jag och felicia och hyrde film, köpte pizza och godis, vi är nyttigast jag vet! (y
Sen så hade bara hon och jag en myskväll och tjockade i oss massor med gott! Det var bäst! ;)
det kommer bilder sen! ;) <3

För nu ska jag iväg på dansen med Elli , kommer bli jättekul! :)

Hörs snart bloggen! :)

kram / Ebba <3!

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0