Tisdag :)

halli hallå! ;P

i dag har det varit skolan och vi hade matteprov och engelska förhör, jag tror att det gick bra :)
fast det var lite svårt på matteprovet :/
 
Vi fick sluta en haltimma tidigare, för att vi hade våran snälla svenskalärare ;)
När skolan var slut så hann jag inte göra mycket, bara äta och sen iväg och repa med bandet ;)
Det gick bra, fast låten som jag sjunger i är ganska svår och mycket text men det kommer att gå bar för vi är ju bästa bandet ju! ;)  <3

Nu har jag precis duschat och ska kolla lite på tv och plugga till hi-provet på tisdag.

I morgon är det skola igen.

Dagens outfitt:

* mörkblå jeans.
* svart tubtopp.
* svart shorta.







Har ni tänkt på att det typ blir mörkt redan vid halv 8 på kvällarna?...... Halt sjukt det har gått så fort! :/

Det var allt för i dag hörs i morgon :)

kram / Ebba

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0