Tisdagen! :)

Hallå bloggen! ;)

Nu har jag räknat ut att det är 58 dagar kvar tills jag sticker till underbara Thailand! Kommer att bli så sjukt kul! :D
fast jag kommer att sakna alla underbara människor här hemma i örenro som fan! :( <3

I dag har det varit skola och allt var bra, bra! (y
Jag och Alma har världens bästa humor ska ni veta! ;P <3

Efter skolan så åkte jag hem och käkade lite mellis, sen åkte jag upp på stan för att det var band :D det var sjukt kul! :D JEFE'S äger ska ni veta! (y

I kväll så har jag gjort läxan och kollat på idol, snart så ska jag duscha ;)

Det blir tyvärr ingen outfitt i dag, men i morgon kommer! ;)

saknar min Alice StåhlFeldt så sjuk myckt ska ni veta! :(

kram / Ebba <3

''Love me like i am, beacuse i am i and you can never tange my mind!''



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0