Torsdag :)

Hejsan hoppsan!

I dag har det varit skola, allt var bra och vi har fått ganska så mycket läxa som no, matte och engelska.
Det känns väl sådär, i morgon så kommer vi att få reda på hi-provet ;) Hoppas att det har gåt bra!

När skolan var slut så åkte jag hem till mormor och morfar och åt lite gott mellis och sen så gick jag till tansdläkaren som ligger jättenära dom :)
Sen så åkte jag hem till Alma söt och gjorde lite läxaoch dansade till ett jättegammalt dansband ;P
Haha, Alma och jag har så sjuk konstig humor som ni kanske har märkt :P

Vid ca halv sju så var vi på gården för att i dag var det tjejgrupp, det var jättemysigt! Vi pratade och gjorde en övning, nästa gång så ska vi spela bowling ;)

Nu sittr jag och kolar på tv och ska snart ta mig en dusch och sen lägga mig och läsa lite eller sova så att jag orkar med i morron :)

Här kommer dagens outfitt:

* gråa jeans
* svart tubtopp.
* svart och silvrig lite genomskinlig t-tröja.







Ha en bra kväll! :D


kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0