Unfaithful!

hej sverige!

Dagen i skolan i dag var bra och vi hade bl.a sy-slöjd, idrott och svenska :)
Vi slutade kl 15.00 och om jag inte är helt fel ute så tror jag att jag att vi fick sluta något tidigare ;)
Det är ganska skönt när våra lärare är så snälla mot oss!
Min favoritlärare är helt klart Salle, han är störtskön ska ni veta!
Man kan verkilgen inte somna på hans lektioner för det blir så intressant när han har lektion.
Å andra sidan så är faktiskt Anne (svenska läraren) väldig skön också tycker jag! ;)
Op är helt enkelt en sjukt bra skola! (L'
Jag hoppas att ni som valde andra skolaor har det bra, :) 
för jag saknar en stor del av 6A ska ni veta, det är så sjuk svårt att släppa en klass som alltid har varit så underbar!

Att blogga är sjukt kul och det är väldigt skönt att få skriva av sig lite om mina tankar och om dagen.

Just nu sitter jag här hemma och har gjort lite läxa, för vi har matteprov i morgon och engelska läxa.
Snart ska jag äta och lite senare ska jag till gården och träffa några kompisar ;)


Så alla vet så skulle jag inte klara min utan min underbara älsklingar Alice, Jossan och Alma! JEAA! <3

Här kommer dagens outfitt:

* Mörkblå jeans.
* svart tubtopp.
* svart halvlångtröja (1985.)
+ ett glatt leende, såklart! ;D









Allt för i dag :)

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0