Whataya want for me!?

Halojj!

Dagen har vari så sjukt bäst! (y
i fick dels sluta över en timma tidigare och efter skolan så var jag med bästa Alma,
vi hade grymt kul ska jag säga er! Älsksr dig gummsan! (L' <3

Nu harjag precis ätit hemmagjort hamburgare, gott gott! ;)
Nu ska jag snart kolla lite på tv och ta mig en glass för jag har ganska så ont i min hals :/
Hoppas att det blir bra tills i morgon :)
Efter skolan i morgon ska jag vara med bästa Alice och sen ska jag klippa mig, har ni några förslag?

Ska uppträda på cafékvällen och jag behöver förslag för den låten som jag skulle spela ( hallelujah) snodde en tjej :/
Men om ni har något förslag på en udda balad så kan ni väl skriva det ;)

Här kommer dagens outfitt:

* ljusblåa jens.
* vitt linné.
* vit t-shirt






ha en bra onsdagskväll!

kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var det Madde som snodde den?

Sjung I miss u med miley Cyrus..fett fin

Eller butterfly fly away med miley cyrus.

LYCKA TILL GUMMAN!!



SAKNAR OCH ÄLSKAR DEJ OTROLIGT MKT

2010-09-29 @ 18:43:28
URL: http://ww.mandizbuz.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0