Wonderful saturday!

Hej alla! :) Kl: 19.03

Dagen har varit jättebra! (Y)
Jag har varit med min Alma i dag och vi hade jättekul!
Först så var vi på marieberg och jag köpte en tröja som kommer på bild snart, jag köpte inte den jag tänte för det fanns inte i min storlek och de skulle nog inte få in flera :( Men jag blev i alla fall jättenöjd med den jag köpte! ;D

är vi kom hem så var vi hos Alma ett tag och sen bakade vi chokladcol som blev otroligt god! (Y)
Sen körde vi lite sims :)
Sen var det dags att komma hem och äta och snart ska jag kanske träffa Alma igen och kolla på film och mysa lite (L'

det har varit en mysig dag och jag har kommit fram till att jag älskar söndagar! :)

Tröjan:






Nytt nagelack som jag fick av Alma :




Kram / Ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0