afternoon ;)

tjenare snyggingar!

har ni haft en bra lördag hittils?
jag har gjort massos kul först så var jag på kulturskolan med Alma och vi testade på lit olika prylar, vi åt också på subway vilket var JÄTTEGOTT! ;D  Vi gick lite på stan och har hittat lite najsiga och biliga saker ;)

Men kom hem från stan vid ca 3 och har bara chillat lite, tagit lite fina kort ute i det fina med blåsiga vårvädret och nyss så ha jag gjort lite björnbärsglass i våran nya glassmaskin :) Vi ska äta det ikväll och imorgon kommer det underbara receptet (Y)

Om nån stund så ska vi äta och sen så blire lördagsmys med familjen :)

Men njut av lördagkvällen så hörs vi vidare imorgon :D
puss! / ebba <3


Så hära såg Alma och jag ut när vi testade på lite SNYGGA teaterkläder på kulturskolan idag ;)

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0