Hot hot hot!

Tjenere!

Ledsen för lite dålig uppdatering idag men det ska vi ändra på ;)
men praoen idag gick ganska bra och var kul men har både ont i fötterna, ryggen och höften för att jag fick stå upp så mycket ;P Det verkar jobbigt att jobba...
Jobbade som sagt på Malins hembageri :D

Slutade vid kvart över tolv och då hämtade farmor och farfar mig då vi åkte upp på stan och åt lite lunch på soleos uteservering ;D
Sen nu på eftermiddagen så var detju så sjukt varm så jag satt ute och myste i solen och pärlade lite ;)

Men i morgon så ska jag raoa på H&M vilket jag tror kommer bli megabra!!

Ska snart sätta mig och kolla på tv :)
Ha en bra kväll!

PUSS / ebba <3



photo by me :>

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0