This saturday feels shinny!! ;)

God morgon! :)

Hade ni en bra fredagskväll igår?
det hade jag ;)

men det var lite läskigt igår för att det blåste så, jagkunde ju nästan så stilla på cyckeln och det gick inte att trampa. Och så idag när jag läser i tidningen så stod det att det hade blivit  massa tågstopp, takras och bränder :/

Ska snart göra mig iordning till att Alma och jag ska till kulturskolan och prova på massa kul gratis ;D
senare i eftermiddag så ska jag och mamma göra glass i våran nya glasmaskin, jag ska även fota som ni får se bilder på sen ;)

Men ha en bra dag!
puss! / ebba <3





Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Tack så mycket! Vad kul :)

Kram

2011-04-09 @ 13:31:12
URL: http://ellensjo.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0