Du ska veta att jag inte bryr mig, vad du än säger

Hej på er!
Ne, nu bli jag nästan rädd så fort det går! REDAN 1:a december och snart jul! Längtar så
men när man tänker tillbaka på förra jul och nyår så känns det inte alls som att det var länge sedan.
Antar att livet går mycker fortare ju äldre jag blir och av det lär man sig ju att man ska ta vara på varje stund.
Idag så har jag dels såklart spanat in den nya julkalendern, den verkar bra i år, mysig!
Efter skolan så hängde Josefin med mig hem och vi kollade på en film ''A walk to remember'' en film så är
så OTROLIGT bra! Nu så ska jag kolla på det senaste avsnittet av ''Elsas värld'' och bara slappa.
Peace♥

Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Du är så ju så jäkla söt! ♥

2011-12-01 @ 20:01:23
URL: http://www.emlas.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0