I closed my eyes to see the truth.

Tjenins bloggen! :*

har nyss ätit och snart så ska jag göra lite ROLIG läxa.....

men dagen tycke jag har varit bra! (Y)
Efter skolan så hängde jag med Alice hem det var superkul! :D
Vi var först ute med Valle, tusan vad det snöade! Sen så gick vi in och gjorde lite mysigt mellanmål och så kollade vi på easy A ;)
Men vi hann inte kolla klart men så längt som vi såg så var den jättebra! ;)

Men nu så ska jag snart göra lite läxa och sen mysa lite vid tv:en.
Ha en mysig kväll!

Puss! / Ebba <3




Löve u!

Kommentarer
Postat av: alice

älskar dig bästaväään <3333333333333333333333333333333 :D

2011-02-11 @ 06:50:58
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0