svar på komentar :)

Jo, fick en komentar på mitt toningsinlägg igår då det var en som frågade om toning sliter på håret och hur länge det håller?

Här får du ett svar:

Jag vet faktiskt inte om det sliter på håret tror inte det för mitt hår känns mycket tjockare och bättre nu :)
men det sliter absolut inte så mycket som att färga!
Personligen tycker jag toning är bäst! och i förpackningen så får man med en inpackning som är toppen! (Y)
och den färgen som jag andvände så stog det att den håller i 20 tvättar men det beror ju på vad ma ändvänder för märka och så :)

Men personligen så tycker jag att toning är mycket bättre än att färga eftersom att det dels inte sliter så värst på håret, det kan gå bort och man behöver inte färga någon utväxt ;)

Här är bild på den jag andvände:




Jag hoppas att di fick ett någolunda bra svar :)

/ ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0