Underbar kärleksfull dag!

god kväll bloggen!

dagen har varit underbar! ;)
Det har varit en jättebra alla hjärtans dag! (L)

Efter skolan så va jag med Alice, min underbara kinesiska tvilling och min valentine! <3
Det var helt underbart kul! ;D
Vi käkade supergott mellis och pärlade lite ;)
Gud så underbar du är älskling! (L)

har nysss gjort lite läxa och ätit mat med bästa familjen! Vi har delat ut lite presenter som ni får se sen :)

Men det har varit en riktigt lyckad dag, hur har eran varit? ;)
Hoppas att den har varit bra! ;)

Men ska lägga in lite flera inlägg senare men först så ska pappa bara hjälpa mig med läxan.

Puss! / Ebba <3



MIddageb, raggmunk och även brokollisoppa ;)

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0