Underbart! (L)

Tjenare alla människor! ;*

Kom hem från stan för ganska länge sen :)
Väntade hos Alma ett tag för att mamma skulle hämta mig OCH min packning :P

hihi, men gårdagen och dagen har varit så sjukt BÄST!!
Vi har tagit en massa foton som jag kommer att visa sen ;)
Vi kollade på film och mös med godis, mums! Och så åt vi pizza ;D
Och i dag så var vi på satn och shoppade lite ;)
Så allt har varit riktigt lyckat! med mina älsklingar Alice, Alma och Josefin! ;D

Men kom hem från Alma runt halv fem och då så har jag packar upp och nyss hjälpt mamma att sätta upp en ställning :)

I kväll så ska jag bara vara med familje, äte lite gott och kolla på familjen anorlunda eller klass 9A smat kanske spårlöst ;)
Det är ju så GRYMT JÄVLA SKÖNT med lov! :D (Y)

Nu så ska jag lägga in lite bilder från gårdagen med girlsen, så håll ögonen öppna ;)
Puss!/ Ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0