We are very diffrend.

Tjaba bloggen!

Dagen har varit jättebra och Alva och jag hade det jättekul både igår och i dag! ;)
Lunchen på stan i går med släkten, vi skulle ju fira mamma då :) Men det var verkligen jättemysigt! ;)

Vi kollade på melodifestivalen i gå ochså, det var bra och jag gillade bidrag nr 2 bäst   ;D
I dag så har Alva och jag varit ute och så, jag va även på stan med henne och hennes mamma lite innan min dans och köpte lite grejer från monki ;)

Är jättenöjd över helgen, den har varit jättebra! :*
Har eran helg varit bra?

Ska nu kolla på solsidan ;)

Härkommer lite bilde på mig och Alva ;)















Askul va det, love u Alva! ;*

<3


Skola i morgon, känns väl okej ;)

Men ha en bra kväll!
Puss! / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0