Försya dagen på året, 1 januari :)

Tjenare bloggen!

Har känner mig ganska så trött i dag eftersom att det var nyårsafton i går och jag, Felicia och Emilia var ju uppe till typ halv 6.
Jag som ungefär till 11 i dag så det blev nästan bara 5 timmars sömn ;)
Så det får nog bli en tidig kväll ikväll.
Men jag hade faktiskt inte något nyårslöfte, emn jag kom faktiskt inte på något bra :/

Nu har nyss hela familjen ätit pizza, gott!
Så nu blir det lördagsmys med film och godis med familjen :)

Men ha en bra kväll, kanske hör av mig seanre :)

lots of smile / Ebba <3


'
En bild på mig och Felicia när vi var bebisar som Felicia hade :)
Jag till vänster och Felicia till höger.




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0