I was there for you.

hejsan bloggen! ;)

dagen har varit sjukt bäst! ;)

I morse så bakade jag först en efträtt tills ikväll när vi ska få gäster och sen lite oväntat så drog jag till frisören med Mamma och Wilmer, lägger ut bild sen :)

Sen efter frisören så gick jag hem till Alma och där var också Jossan ;)
Vi spelade lite mall world och hade skoj ;)
Vid ca halv 2 så gick vi hem till mig och jag målade Almas naglar och sen kollade vi på film  :)

Alldeles nyss så har ja precis fixat iordning mig, bytt om och väntar på att gästerna ska komma, familjerna carlqvist (Felicia, Emilia, Magnus, maria) och järhede (Anton, Adam, Lotta, Mille) :D

felicia ska sova här, KUL! ;D
Jag kommer nog att ta lite bilder men dom kommer nog i moron (Y)

Här kommer dagens outfitt:




Zebralinne - thailand.
Svart lite genomskinlig - Thailand.
Mörkblåa jeans - gina tricot.


Men vi hörs antingen senare ikväll eller i morgon, ha en toppen 13:dagsaftons kväll!!! 



lots of smile / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0