Nyårsbilder ;)

Hejsan bloggen!  ;)

Gårdagen var verkligen jättkul! ;D
Älskar er syskonen carlqvist och feldt!
Jag Emilia och Felicia var uppe till typ 5 - halv 6 ;)


 Här kommer lite bilder från kvällen :






Emilia,Jag, Felicia ;)
































Erik och Wilmer


Mina ögon, hade lösögonfransar.

Felicias ögon, sjukt fina!


Emilias ögon, FINA!


Evelina och Emilia :)


Melina och Felicia :)











hihi, söt! ;*





Systrarna Carlqvist  ;) 






Felicias COOLA naglar!   ;)






hihi :*









Underbart!










vid tolvslaget :








































Det var nog alla bilder ;)

Det var en jätterolig nyårsafton och man får hoppas på att 2011 kommer att bli ett bra år! :)



Foton av: mig och Felicia :)


lots of smile / Ebba <3



Kommentarer
Postat av: alice

ÅÅH VAD FINA BILDER! :D <3



hon evelina, heter hon Åhs i efternamn? :)

och är hon 99:a ? :D



puss♥

2011-01-01 @ 17:00:19
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0