She is broken och somthing like that....

God kväll alla fredagsmysare! ;)

Träningen gick bra och jag och Eleonora har kommit en bit på våran par dans (Y)
Kom hem vid ca halv 7 och har nyss ätit och käkar nu godis medans jag tittar på let's dance ;)

Josefin åkte till Teneriffa i dag, hoppas att hon kommer att få en bra esa och kommer sakna henne!
Alma är ju i Sälen, men blit ju inte lite avundsjuk på dem ;P

I mogon så ska jag gå på stan med mormor och Melina, mys! ;*
Skulle ha varit med Alice i morgon men stackars henne som blev sjuk. Men hon får krya älskling! (L)


Här kommer dagens outfitt:




Svarta glanstights - vero moda.
Svart baslinne - bikbok.
Grå tunika - bikbok.

Smycken: bikbok, lindex
.


Men nu så ska jag fotsätta kolla på lets dance och njuta av det sista som är kvar av helgen ;)
Ha en ba kväll! :*

En glading / Ebbaaaaaa <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0