Today will be a great day!

God morgon bloggen!

Tänk att i dag så är det sista dagen på jullovet, för skolan börjar i morgon.
Åå gud vad jag önskar att det vorre en vecka till. Men då förstås så skulle det bli så att jag ville ha n vecka till och så vidare..

Men man får väl  se det från den ljusa sidan, tex. då blir det kortare kvar till till sportlovet och påsklovet, det ska också bli kul att träffa alla vänner och att vi har ju sovmorgon till 9.15 i morgon ;)
Men allting kommer ju gå så fort endå.


Men aja de är bara att bit ihop, men nu över till nuet ;)
Kvällen i går var jättemysig men det blev lite sent, vi kom hem vid  typ halv 2 :P
men jag  vaknade kl 9 i dag och har nyss ätit en god frukost :)
I dag vid typ 1 så ska hla familjen, melinas kompis och kanske kusinerna och Palla med till storstenshöjden och åka slalom, nice är det!
Men innan så har jag ingen anning om vad jag ska göra, men hittar nog på något :)

Men det var nog ungefär vad jag hade att säja nu, emn ha en great day allihopa! ;)


Lots of smile / Ebba <3



Miss this!! :'(


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0