It's like you run away from me.....

God kväll bloggen!

Dagen har varit super! (Y)

Teaterpjäsen i dag var jättebra! ;D
Övriga skoldagen var nice :)
Efter skolan så följde jag med Alice hem en snabbis, åt lite mellis och så kollade vi igenom vårat noarbete eftersom att vi jobbarihop ;)

När jag kom em så gjorde jag lite läxa och sen så hjälpte jag och Wilmer till med maten, det blev köttfärssås och spaghetti som blev superdupergod! ;)

Men nu så sitter jag vid tv:en och tar det lite lungt :)

I moegon är det äntligen efterlängtade och underbara fredag :D
Vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon förutom skolan, men ska i alla fall i morgon kväll mysa med familjen och kolla på let's dance ;D

Här kommer dagens outfitt:






En oseriös facelookbild ;)


* Vitt baslinne - bikbok.
* svart stickad långärmad tröja - gina tricot.
* Blåa jeans - bibok.


Men ha en fortsatt bar kväll, vi hörs i morgon :)


Lots of smile / ebba <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lets dance är kul att se på, men det börjar bli lite tjatigt.

2011-01-14 @ 20:03:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0