Bilresan till Italien 2011 del 1.

Nu så ska jag visa er en stor del
i bilder av vad vi har gjort och upplevt
under resan ♥



Resan börjar i Halmstad och på bildet är det Thea och Melina :)



Maria och mamma.



Jag och Felicia, ett galet kvällsdopp.















Små sötnosarna Tuva, Elsa, Melina och Vera.



Melina.



Emilia.






Underbara Halmstads strand!!


Resan fortsätter ner mot Danmark.



På väg över danmarksbro.



Jag och Melina i bilen.



finaste Alva!

Sen så åkte vi färgan från danmark till Tyskland.



I tyskland.
Resan förtsätter ner i Tyskland och
vi övernattar på ett hotell som hetta landsberger
och dagen efter på ett hotell i en jättefin stad, Rothenburg.















Vackra mamma.



Dom hade sjukt god glass där!!






Söta Alva.


Jag som utforskar stan med Alva.



Tuva, Alvas lillasyster en aning trött efter att har gått runt i staden.



Så sött hus!






En söt liten gubbe som stud på torget och
vevade och så kom det ut massa roligt musik ur en låda :P






Iordninggjord för en mysig middag.













Nästa dag fortsatte resan ner till Italien.
Men den förtsättningen kommer senare.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: alice

Ser ut som att du haft det jättebra snuttan!

kram på dig :D ♥♥

2011-07-17 @ 18:16:01
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

Måste bara säga att du har en jättefin och härlig blogg!

Förresten, gör du bloglovin-byten? Isåfall, har du lust att följa varann där? :'D

2011-07-18 @ 13:30:08
URL: http://mpic.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0