Bilresan till Italien 2011 bilder del 2.

Här kommer fortsättningen av bilerna
från resan :)


I Italien.
Vi kom först till ett lite enklare hotell i Italien,
typ braed and braekfast. Det hotellet var
jättemysigt och hette villa val lemme.
POOLEN!
melina.
Tuva.
Alva.
Mee.
Bror.
Melina och tuva när vi äter god middag.
mums!
Du är bäst Alva!
Vi förljde med mamma och pappa till en vingård i närheten, det
luktade verkligen vin där inne!!
Crazy Melina!
Tuva, Maja, Melina, Alva och jag.
Vi lärde känna en familj från jönköpng där :)
En HELT seriös bild på Alva och mig.
Sista kvällen på villa val lemme så åt vi på en resturan
som hette grilli :)
Jag och melina.
Melina, Felix och Tuva.
Vi tar farväl av villa val lemme och förtsätter ner till
Italienska riviäran.
Resten av bilderna kommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: okej, den var fin!

åh tack sötnos, glad jag blir!

fast den är bara där för tillfället, håller på med en ny ^^

det är bra med mej, dejdå?:D

2011-07-18 @ 11:56:04
URL: http://barajenniifers.devote.se
Postat av: Frida{En foto intresserad tjejs vardag}

svar; Tacktack :)

2011-07-18 @ 12:53:59
URL: http://fsjfoto.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0