Längesen.

Tjenixen!

Har saknat er!!
Vi stannade tills idag på
landet istället och kom hem för ca 20 min sen.
Har haft det toppenbra ocg framför allt mysigt
på landet!
jag har fiskat kräftor, skrattat, badat,
tagit joggingrundor och bara slappat.
Men nu är jag tillbaka på bannan igen och
har flera bilder att visa er
men allt kommer inte på en gång :)
Idag så ska jag fika på stan
men mina gosungar Alma,
Alice och Jossan :D
Blir toppen!
Och en sak som jag har glömt
att berätta är att jag ska till
liseberg imorgon med min tjejer!!
TAGGAAAAAD till tuuuuusen!!
Hehe, nu blev det ett väldigt långt inlägg
men behövde skriva av mig lite.
Bilder kommer snart.LOVART!
PUSSAR!

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0