Snart sticker jag.

TJENARE!!
Ville bara säga hej då!
Om typ 10 minuter så kommer pappa
och hämtar upp oss.
Först ska vi till Halmstad till felicia och det
kommer verkligen att bli SUPER!!
Och sen på måndag så åker vi ner mot Danmark, tar färgan därifrån
ver till Tysklad och sen vidare till ITALIEN!! :D
Blir bårta ca 2 veckor och kommer sakna er!!
Men ni får ha det så bra och ska försöka uppdatera och höra av mig :)

PUSSAR!!!



Hittade en gammal bild på mig
och felicia från förra sommaren.
GUD vad vi har förändrats!!

Felcia FAN vad kul vi kommer ha det i Halmstad,
LÄNGTAR!! :D


Kommentarer
Postat av: MADDES

Idag har jag solat lite, ska snart träna och sen baka. Händer ikväll?

2011-07-01 @ 14:11:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0