Svaren ;D

God kväll alla fina läsare!
Nu så tänkte jag jag svara på alla fina frågor som jag fått, så håll i er ;) ska bli jättekul! :D


Postad av: anonym.

fin blogg! :)
1.vad andvänder du för smink tex mascara osv

2.vad köper du ofta dina kläder! fina!!!

3.fotar du med en system kamera eller vad för kamera?


Svar:

Tack så mycket! :D

1. Jag andvänder lite olika tex. mascara, läppglans, helst ljusa ögonskuggor och ibland mörkgrå ögonskugga, mineralfoundation och concealer.




2. Mina kläder köper jag på lite olika ställen med för det mesta på H&M, gina tricot, bikbok och ibland monki. det är väl de affärerna jag också går mest till ;)


3. Jag fotar med en systemkamera nikon D3000 som jag tycker jättemycket om!
Älskar att ta bilder! ;D




_________________________________


Postad av: Olivia.

din favorit färg ?
vad vill du bli i framtiden? :))

Svar:

1. hmm, jag har många men min favorier är nog olika nyanser av rosa, lila, turkos och så funkar ju alltid svart och vitt :)



2. Jag är lite osäker på vad jag vill bli när jag bli. var lite inne på advokat och jurist men nu så är jag osäker.
Men ska nog sikta på ett jobb där jag kan få hjälpa anda människor, för det tycker jag om :)

________________________________

Postad av: Linnea

hur håller du dina naglar så fina jämt?
dom är jämt så himla långa o aa. fina! :D

Svar:

Tack för att du tycker det :)

Men det är inte så svårt att ha det så, men jag andvänder mig av myrraolja och började andvända nagelstärkare idag som funkar jättebra!





Sen så filar jag dom såklart. Och sen så har jag ett bra tips, att man målar med genomskinligt nagellack både innan och efter du ska/har målat naglarna, för då håller det bättre :)
Men jag älskar ju också att måla naglarna lite kul! ;D



___________________________

Postad av: A L I C E.

frågor om allt :D
Om killar:

1. kort lång?
2. smal tjock?
3. oranget hår eller rött?
4. punk eller rock?
5. rosa eller limegrön?

PUSSS♥/alice

Svar:

Hihi, ja du Alice killar är trots allt våran största panssion ;) (L)

1. Lång tror jag, fast det är ju bra om han inte är för lång så att jag inte når upp, ungefär som jag :)
2. Smal, fast det spelar ju ingen roll bara han är snäll ;)
3. Rött i sånna fall ;)
4. Rock!! :D
5. hmm, rosa tror jag ;D



men ungefär något i detta stuk tror jag, hihi :P

Fast egentligen så spelar det ju ingen roll hur den ser ut (en liten betydelse har det väl men)
fast det är ju utsidan som räknas :)

_______________________

Men tack så hmskt hemskt mycket för alla fina frågor allihopa!
jag hoppas att ni fick ett någolunda bra svar i alla fall :)

Lot's of smile / ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0