Tävling på G!! :D

God morgon bloggen!! :*

Nu snart så blir det tävling, jag hoppas att det kommer gå bra! ;D
Men ni får önska mig och Elli lycka till! :D

Men vaknade vid ca halv åtta och då kollade jag lite på tv och åt frulle :)
Sedan så duschade jag mig lite fräsch och har nyss fixat mig lite och ska snart sminka mig lite + fixa frillan.
Snart kommer även Elli och så vi ska nog fixa oss ihop :)
Kommer nog lite bilder imorgon så ni får se hur vi såg ut ;)

Jag vet inte riktigt om jag hinner göra flera inlägg idag för vi ska åka vid halv 12 och direkt när jag kommer hem så ska jag fort in och byta om sen så ska vi hem till min moster så det blir nog inte så mycket inlägg idag mer, jag är ledsen men i morgon kommer flera det LOVAR jag! ;)

Men ha en toppendag! ;D

Puss! / ebba <3



I WANT BACK!!

Kommentarer
Postat av: alice

ebbaälskling så jävla fin <3<3<3<3

utan dig är jag zero <3333333



Lycka till baby, du tar hem det här nu.

ring mig när du är hemma och berätta!!

iloveyou <33333333333333333

2011-03-12 @ 10:48:21
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0