Youre just boolshit for me!

God morgon alla glada sötnosar! ;)

Vaknade/ gick upp kl 10 i åtta idag fast jag vaknade vid 7 när de andraskulle gå upp till skolan :P
Men jag låg kvar och snusade lite ;)

Tycker synd om dom att dom ska gå till skolan !!

Men har nyss ätit frukost gjorde mig faktiskt en omelett :)
Håller just nu på att kolla lite goda recept inför ikväll, tänkte baka något gott till mina girls ;)

Alice, Alma och Josefin ska ju sova hos mig ikväll ;D (Y)
Och idag så ska vi till marieberg och då ska även Eleonora följa med :)

Men nu så ska jag alldeles straxt börja fixa mig.
Jag hör nog av mig lite senare, men ha en finfin dag!!!! ;)

puss! / ebba<3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0