Make it happen!

God kväll snyggingar!!

Jaha då har jorden ''tydligen'' gått under..., eller inte??

Men just nu sitter jag här med min lilla sötnos Josefin, vi har precis göttat i oss lite pizza ;)
Snart så ska vi ha ett litet spa och sen har vi planer på att kolla på film nästan hela natten :P

Men dagen har varit sjukt bra, varit med Alma och Josefin :)
Vi har suttit och väntat på att jorden skulle gå under vilket aldrig hände men men...
Fast vi har även kört lite oseriöst på sims 3 ;D

I morgon så blire konsert med bandet på folkets hus, är inte nervös än men det kommer nog...

Men nu så ska jag och jossan starta en hejdundrans mysig kväll!!
hörs imorgon!
puss! / ebba <3



En gammal bild på mig och Jossan :P

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0