And everything that I'm dying to tell you i everything I wish you'd say.

Lite av min eftermiddag i bilder
Tjenare!
Sitter just nu och lussnar på Coldplay och sum 41 och spånar på lite
julklappar till släkten. Det är ganska svårt att hitta på vad man ska ge,
men har bestämmt mig för att vara lite kreativ och faktiskt göra
en stor del av dem. Längtar så till julafton och på tal om nyår så
är jag otroligt taggad! Jag är också galet taggad inför folkets på fredag efter konsärten.
Alice och jag hittade perfekta grejer till våran konsert på fredag på stan.
Nu ska jag sätta mig och fortsätta och plugga som jag gjorde tidigare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :D

Allt bra med dig idag hoppas jag? :)

2011-11-14 @ 20:07:35
Postat av: lovisa

mysiga bilder :)

2011-11-15 @ 17:22:10
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: cornelia

så fin du är ebba!

2011-11-15 @ 19:20:08
URL: http://cornelialindstrm.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0