Dark

God kväll!
Kom nyss hem, har varit hos
mormor och morfar och käkat mat.
Riktigt gott!
Bion jag såg förut idag var TOPPENBRA
men den var otroligt sorglig!
Jag så ju som sagt filmen filmen ''jag saknar dig''
Så om ni inte har sett den så tycker jag verkligen
att du ska göra det!!
Gick lite på stan efterråt och hittade ett par byor
och en tröja, men det får jag visa imorgon
för nu så ska jag slå på en film och
ha lite lördagsmys!
Imorgon så ska jag bla. inskaffa mig
ett kamerastativ som jag så länge velat ha.
PUSS!
En liten bildbomb från weheartit

Kommentarer
Postat av: lindafransson

Sv: Roligt att du tycker om den! Jag har köpte min mask på apoteket, men det finns nog i en vanlig ica butik också :)



Vill också se Jag saknar dig, var den bra?

2011-09-03 @ 22:33:32
URL: http://lindhasbeauty.blogg.se/
Postat av: CASY LINDELL ☆

svar: ja verkligen!

tack så mycket :)

händer imorgon då? :D

2011-09-03 @ 23:02:48
URL: http://casylindell.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0