But you treat me like a stranger and it feels so wrong


G
od kväll! Är just nu helt trött i huvet efter att ha suttit och pluggat hela kvällen och eftermiddagen. Men nu är jag klar, ska bara titta igenom det sista inför NO-provet imorgon  och sen ska jag sova. Känner att jag gör jättetråkiga inlägg just nu men det det kommer bli bättre i helgen för då har jag mera tid.
Närsta helg ska jag iväg till globen i Stockholm och kolla på melodifestivalen med familjen och Felicias familj. Det får jag sikta på och peppa inför för det ska verkligen bli skitkul!
PUSS

Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Tackar! :)

Kram

2012-03-01 @ 12:30:44
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: elise

kan inte du ta kort på ditt rum och visa?

2012-03-01 @ 21:09:33

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0