Friday!


Hejsan! Yes, då var det äntligen fredag, älskade fredag och helg! Dagen har varit bra men är fortfarande gemonförkylld så är lite seg för tillfället. I helgen ska jag bara vara hemma och ta det lungt och försöke bli HELT frisk, ska nämligen med Alma till landet på söndag eftermiddag och då vill man ju gärna vara frisk. Har ni något bra tips så att man blir friskare fortare?? skulle uppskattas.
Ikväll så ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Har precis suttit och pratat lite med mamma och pappa, känns så bra att jag har dom! Dom båda förstår verkligen och jag vet att jag kan prata med dem om allt! :)
PUSS 
/en förkylld tjej

Kommentarer
Postat av: Alice

Så fin är du Ebba! Tips till att skynda bort förkylningen, skaffa C-vitamin som man brusar i vattnet, vitaminewell och Alvedon :) puss <3

2012-02-18 @ 09:31:31
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0