Året 2011

2011,
Januari: Jag tyckte det var skitkul att lägga in outfits på bloggen och fota med min systemkamera.
Februari: Övernattade med mina 4 lite smått glada tjejer.
Mars: Glada miner och snön låg som ett vitt täcke över landet. Va på skidutflyckt med klassen till Hovfjället, skitkul! Hann också med ett tona mörkbrun/rött.
April: Hade myskväll med några goa tjejer. Åkte upp till åre och åkte skidor.
Maj: Startade med en majbrasa och träffade fina vänner. Det blev så småningom varm och våren kom.
Juni: Mormor fyllde 70. Tillbringade också nån helg innan sommarlovet på landet med Alma och med vackra solnedgångar. Fick sommalov, sov över med Felicia och det blev midsommar. Åkte på kryssning och bara levde livet.
Juli: Drog ner till Halmstad, Tyskland och vidare ner till Italien. Gick på talangen och hade superkul och tog slappdager i sommarsolen.
Augusti: Åkte till Unden och kampade några dager, minne för livet! Träffade kompisar och åkte till Storstaden med Alma.
September: Åkte bla. på en idol-inspelning och det var superhäftigt!
Oktober: Sov över med Alice och hade jättemysigt! Fick hem min onepiece.
November: Tog masa höstfoton. Kollade på den efterlängtade ''Breaking dawn'' -premiären. Hade mysdag med bästa klassen.
December: Julen började krypa in i husen och adventsljusen tändes. Lillasyster fyllde år. Va på idolfinalen och det ver en upplavelse. Sen kom julafton och till sist nyårsafton.
Det har varit ett toppenbra år må jag säga och jag hoppas att 2012 blir minst lika bra. Nu blickar vi framåt!


/Detta är vad jag har suttit och pysslat med de senaste timmarna.

Kommentarer
Postat av: H

Shit vilken snygging du är!! Glad att jag hittade din blogg... ;)

Kram på dig!

2012-01-03 @ 23:30:11

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0