Frågestund del 2

SVAR: Min/mina fovoritbloggare är tinkerbella, imfancy och Kenza.  Alla dessa tre har gryma stilar och är unika på sitt sätt.
Min favoritfilm är nog bla. Crazy, stupid, love (ett måste!!) och alla twilightfilmer.
SVAR: Tack så mycket! Ja din blogg är jättefin och bra! :)
SVAR: Det ska vi nog fixa, Skulle ju vara kul! :)
SVAR: En vanlig dag ser bla. ut såhär, jag stiger upp, äter frukost, fixar iordning mig och klär på mig, går till skolan, efter skolan så hittar jag antingen på något med en kompis, går hem och fotar eller bara går hem och tar det lungt.
Mitt absoluta drömresemål är Florida, det verkar så himla härligt där med sol, bad och alla sevärdigheter som disneyworld, seaworld mm. Jag och min familj har lite planer på att åka till U.S.A i sommar då vi kanske ska till bla. Florida, men inget är såklart bestämmt. Med det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse :)
SVAR: Ja du, det kan variera från dag till dag. Men har har oftast mellan 20 och 50 och ibland 70 till 100. Men jag är jätteglad när ni vill läsa min blogg och jag älskar att blogga :)
SVAR: Jag har nog ingen speciell favoritlåt för jag gillar att lyssna på lite allt möjligt. Men om jag ska säga någon/ngra jag gillar Amanda Fondells låtar.
Jag skulle vailja spendara en dag med antingen Ryan gosling eller Lady gaga och se hela hennes garderob vore coolt :)
SVAR: Jag skulle vilja besöka USA, Japan och thailand igen.
det tråkigaste jag vet är när man är helt totalt rastlös och inte känner för att göra någonting.
Jag har bloggat i ungefär 1 och ett halvt år i den här bloggen tror jag.
Mitt favoritgodis är choklad, mattor och sockrade jordgubbar.
En härlig sommardag åker jag gärna till en badstrand med några kompisar, solar, badar, fotar och bara har det gött.
Min favoritårstid är sommaren dels för att det är så j*vla härligt och sen också för att jag fyller år.
Min favoritbloggar (som jag skrev där uppe) är tinkerbella, imfancy och Kenza.
______________________________
Då var alla frågor svarade och jag hoppas även idag att ni fick svar på era frågor. Och för er som undrar så gjorde jag alla anonyma för att alla kanske inte ville visa sina namn mm. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv: härligt :) jadå riktigt bra faktiskt :)



KRAMAR

2012-01-09 @ 14:34:56
URL: http://bumblebeeee.blogg.se/
Postat av: LaRoses

Händer?

2012-01-09 @ 14:39:08
URL: http://laroses.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: haha :D vad gör du?

2012-01-09 @ 16:48:07
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :D

2012-01-09 @ 16:48:44
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: LaRoses

samma här!

2012-01-09 @ 18:09:36
URL: http://laroses.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0