Be happy for who you are.


Satt och kollade på lite gamla bilder och beslutade mig för att sätta ihop ett collage och skriva lite..♥

Ibland kan allt bara kännas som skit och hopplöst. Men då vet jag att jag har min familj och vänner som jag kan prata med. Om inte dom fanns där, vem skulle jag då prata med?
Jag kanske inte har dom dyraste kläderna eller är den populäraste i skolan, SO WHAT?!?!
Jag behöver inte det för jag har underbara vänner och familj som bryr sig om mig. Och det kan jag säga er är det dyraste och mest värde fulla som finns! (Enligt mig)
Jag inser verkligen hur viktigt det är att ta vara på det man har och vara glad för den man är!


Kommentarer
Postat av: alice

jag älskar dig världens underbaraste vän♥

2012-03-06 @ 07:22:44
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra tänkt Ebba! Hur populär man är eller vilka kläder man har är spelar bara roll för stunden. Riktiga vänner och en bra familj har man hela livet!

2012-03-08 @ 17:44:07

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0