A CAKE

Haft superroliga med jobbiga praodagar. Men jag älskade att vara på Hälls, ett toppenställe helt enkelt! Så efter att ha lärt mig och slitit i ett par dagar fick jag med mig en princess-tårta hem. Ni anar inte hur mycket sött jag har stoppat i mig varja dag... Får träna en massa nu!!
Alice var nyss här och tjockade lite med mig, du är härlig du tjejen!
Redan inatt bär det av mot London, wehoo! Kan inte fatta att det är så snart ju!!! Men det kommer bli lite seg uppdatering eftersom att jäg är borta tills på måndag. Kommer shoppa loss som tusan!!! Ha det jättebra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte härlig blogg :) kolla gärna våran<33



kram

2012-05-11 @ 19:40:15
URL: http://poniiriders.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0