SOMMARKVÄLL

Bilder från dagen.

Idag har jag haft en riktigt varm och skön dag! Vi hade både no-prov och sv-redovisning som jag känner mig nöjd över. Har varit rätt så mycket denna vecka så det är skönt att ha det gjort.

Ikväll har vi haft öppethus i några timmar på skolan då jag, Josefin och Micha spelade boy's don't cry. Det var skitkul!!
Eftersom att det var en så himla fin kväll så bestämde jag och några tjejer spontant att vi skulle vara ute en stund, så köpte en varsin glass och satt och pratade lite. Det borde man göra oftare så himla härligt verkligen!!! Eftersom att vi har haft öppethus på skolan och haft typ lektioner dom timmarna så är vi lediga imorgon!!

Kommentarer
Postat av: fashion and photography, you will love it!

Supersöt blogg du!



Läs gärna min blogg som handlar om mitt liv, mode, stil, foto och mycket mer!:)

2012-05-25 @ 09:49:45
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0