SVAR PÅ FRÅGESTUND

Anonym:
Hur träffades du och din kille?

 
SVAR: Jag och min pojkvänn har kännt varann när vi var små, berndomskompisar helt enkelt. Våra familjer känner varandra men det är först nu som vi har blivit riktigt bra kompisar och det ledde till att vi smsade och träffades och sen bara blev det. Han är verkligen en underbar pojkvänn och min absolut bästa killkompis! :)
 

Anonym:
 
•hur länge ska du ha din räls? 
•Oskuld? 

•hur lång är du? 
•Vad väger du?

SVAR:

- jag ska inte ha min räls så speciellt länge till faktiskt, ska troligtvis ta bort den 26:e september vilket jag längatr så enorm till! Men det har verkligen varit värt att ha haft den.

- Ja, förstår inte meningen med den frågan haha

- Ungefär 1.60

- Jag väger 52-53 kg

Anonym:
var du på talang discot
 
SVAR: Om du menar finalen så var jag där :) Hade grymt kul med mina tjejkompisar, en kväll som jag  sent kommar att glömma
 
Swag:

Vad heter din kille? är du oskuld? Har du mens? Binda eller tampong? varför började du att blogga? Kan du video blogga någon gång? Följer du andra bloggar, vilka? Vilka artister/band brukar du lyssna på? Gillar du One Direction? vilken klass går du i? vet du vilket gymnasium du ska gå på och isf vilken linje?

SVAR: 

- Han heter Anthon:)

- Japp

- nej, haha vilken fråga

- hahah, vet ej

- Från början så var det för att mina kompisar hade och jag tyckte det var coolt. Men nu så är det mer en del av mitt liv, för just här på bloggen skriver jag så mycket om mitt liv så det är som en dagbok för mig, typ beroende av min blogg, haha

- Ja klart jag kan!

- Jag följer mina kompisars bloggar tex. Alice Claudia Alma Olivia sen följer jag även angelicka blick, kenza och my blomqvist, härliga inspo-bloggar ;)

- Jag lyssnar väl inte på några  speciella men om jag ska säga några så är det väl Rihanna, Melissa och Brandi Carlile.

- Asså helt ärligt så är jag inget stort fan, lyssnar typ aldrig på dem men har heller inte riktigt gett killarna en chans. Fast ma kan ju inte komma ifrån att de är snygga!

- Jag går i 9A på OP-skolan i Örebro :)

- Jag har ingen aning om vilken linje men kanske karolinska eller thoren. Kan nog bli natur, så att jag har en bred linje

Alice:

hej gummsan snussan. älskar dig men det vet du va?;) 


Vad föredrar du nu i höst? Vad kommer du ständigt använda? Pööösssss<3

SVAR: Hej gullunge! Och jag älskar dig<3 haha

Ja du det är inte så svårt, kommer typ andvända min ny camouflage-jacka jämt!!!

Anthon
Vill du gå på bio snart älskling??<3<3 

Med vänlig hälsning, anthon!

SVAR: Hej världens bästa! Klart jag vill det!:) Men du får bestämma film<3<3

Anonym
vad tycker du om skönhetsoprationer vi 16 år ålder ?:)
 
SVAR: Ja du, asså alla har ju något komplex över sin kropp men jag tycker att det är så synd att man inte gillar något så mycket med sig själv att man måste operera.. Det är självklart upp till var och en men jag tycker att det kanske är lite väl tidigt vad 16-årsåldern, man kan ju vänta lite :) Alla människor när vackra och man får helt enkelt lära sig att leva med sina komplex för alla ser olika ut och ingen är perfekt. Jag dömmer absolut ingen och om en persom vill göra en skönhetsoperation för att man vet att man kommer må mycket bättre så tycker jag att man ska göra det.
 
Felicia:
favortiplats? 
favoritgodis? 
bästa som finns? 
värsta som finns? 
ett härligt sommatminne? 

puss<3 love youuu

SVAR:

- Då måäste jag nog säga mormor och morfars stuga uppe i åre, underbar plats!

- Mattor eller center

- Kärlek, skratt, HUMOR!!

- Spindar, dryga männikor, Kryp och svik

- Många härliga sommarminnen har jag med dig från bla. halmstad :)

Lööve you to!<3

Claudia:
 
favorit film? 
drömresa? 
favorit mat? 
3 viktiga egenskaper hos en bra kompis? 
något du är rädd för? 
favorit bloggar som du läser? 
PUSS OCH KRAM :)
 
SVAR:
- Bla. The lucky one, twiligt filmerna och LOL :)
- USA!!! :D
- ALLT, gillar verkligen allt...typ hehe
- Snäll, kunnalita på och ha humor.
- SPINDLAR!! Usch
- Angelica blick!!
PUSSouss
 
HEJ:
Favorit serie? Favorit film?
 
SVAR: 
- Andra avenyn, panam och the vampire diaries
- Twiligt!!!:)
 

Lilla jag
(angående camouflage jackan)

Hej! 
Köpte du den via nätet eller i butik? Om du köpte den i butik, finns den i Örebro? :) hur mycket kostade den? 
Puss och kram Skumbanan!

SVAR: 

- Det är köpt på en butik på vågen här i Örebro som heter Radiodays/T-shirtstore, ligger snett emot biancos. Den kostade 500:- :)

Vilken gård går du på och vart ligger den? :)

SVAR: Jag går på norbygården, den liggar typ vid COOP KONSUM :)


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0