WATCHING THE SUNSET

Den vackra solnedgången från balkongen 
Läste precis en text om en ung kille i 15 årsåldern, sebastian, som fick cancer. Han fick diagnosen tjocktarmscanser och han visste att han skulle dö. I slutet hade han intensiv smärta och ville bara somna in. När jag läser sådant blir jag så himla ledsen, det finns inget som jag hatar så mycket som cancer.. Att en oskyldig männsika och familj ska få uppleva något så hemskt. kan inte föreställa mig hur det skulle vara att förlora någon i min familj, det finns inte på kartan, en bit av sig själv skulle försvinna.. Men även när jag läser detta får det mig att tänka till och inse hur glad jag är att jag har min familj, mina syskon och vänner. Ni är en så stor del av mitt liv, mer än vad ni anar och jag säger för sällan hur mycket jag uppskattar att ni finns där för mig, tack♥
HÄÄR kan ni läsa texten om den unge Sebastian, jag började nästan gråta, tyckte det var så hemskt.

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0