3:e advent

Hej! Idag jhar jag haft fullt upp men de har jag haft typ hela helgen. Så typiskt mig, ska alltid ha massa planerat på helgerna och hinna med tusen saker... Sov hos Alma inatt och vi hade en så himla mysig kväll, gick och köpte mat, lagade en jättegod middag och kollade kärleksfilmer. En riktigt tjejkväll med andra ord och det va behövligt, vad skulle jag göra utan dig hjärtat?♥
Idag åkte vi upp på stan och köpte massa julklappar och jag är i stort sätt klar med alla mina så det känns skönt. Unnade mig faktiskt lite till mig själv också, köpte en jättegosig kofta och underkläder som jag får visa i nått annat inlägg. Sen jag kom hem har jag slagit in julklappar pch beställt lite grejer, pluggat som bara den och det får jag tyvärr fortsätta med resten ev kvällen... Nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag fast har aldrig haft såhär mycket. Har både ett matteprov, en redovisning och 3 uppsatser att bli klar med men är typ klar med 2 av dem i alla fall. Vill ha allt klart innan lovet så att jag verkligen kan slappna av. Känner mig hyfsat stressad och vill just nu bara att det ska bli loooov!
 

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0