SUNDAY

Tja! Haft en ganska seg dag idag, bara legat och kolla på pretty little liars i myskläder. Men till slut blev jag för uttråkad så jag och Micha bestämmde oss för att dra iväg och sola solarium och sedan ta en sväng på stan så ska snart ta på mig kläderna för att möta upp henne. Vanligtvis brukar man ju ha denna söndagsångest men idag har jag inte det eftersom att vi är lediga imorgon också, känns skönt med en extra dag.
Ni kanske inte har lagt märke till att jag har haft bruna linser nu ett tag, har egentligen blå ögon men ville testa bruna och jag trivs faktiskt ganska bra i dem. På bilden ovan har jag linserna på. 
Ska försöka videoblogga så snart som möljigt men vet bara inte vad jag ska prata om, hehe men ni kanske har några bra tips? PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0