sommarlov!

 
Såhär såg jag ut idag på skolavslutningen, var dock inte lika tårögd och sminket satt som det skulle då jag tog dessa bilder imorse. Det var en jättefin skolavslutning och fylld med mycket glädje och massa tårar, man inser ju nu vilken fin klass man haft! spelade en låt med Josefin och michaela ''save it for a rainy day'', har spelat i musikprofilen med dom sen 8an, vi har haft det så jäkla kul tillsammans! Efter skolavslutningen åt vi på coco Thai och hade det riktigt mysigt. Var en underbar dag! Hinner tyvär inte lägga upp fler bilder från skolavslutningen nu eftersom att jag ska iväg och tälta med klassen, är övertygad om att det kommer bli en asgrym kväll!
Kan knappt fatta att jag fått SOMMARLOV NU!!!

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0